A minap meglátogattuk egyik partnercégünket, az Avis Budget Group-ot és az ott dolgozó diákjainkat. Készítettünk néhány fotót, illetve meséltek nekünk arról, hogy telik egy nap az irodában, és hogy mit szeretnek a munkájukban.
Anna és Zsófi a Traffic Offence csapatban trainee-ként dolgozik a cégnél, ők kezelik és adminisztrálják az ügyfelek által elkövetett közlekedési kihágásokat, melyeket az autóbérlés során követtek el.
Anna – elmondása szerint – eleinte kicsit tartott attól, hogyan fog majd beilleszkedni a közösségbe, hiszen bekerülni egy hatalmas open office irodába többszáz új kolléga közé sosem könnyű feladat, de sokat segít, hogy a diákok egy rövidebb tréning után rögtön bekerülnek a csapatba, és munkatársaik segítségével azonnal el tudnak kezdeni dolgozni. „Nagyon tetszett, hogy az első pár hét sem úgy telt el, hogy feszengve ültem az íróasztalomnál, és azon tűnődtem, mit fogok csinálni az ebédszünetben.”
„Volt egy korábbi munkahelyem, ahol nem szerették, ha kérdezek – még akkor is támadóan válaszoltak, ha valamit először kérdeztem meg, mert előtte nem mondták el. Itt sosem félek szólni, ha kérdés merül fel, mert tudom, hogy nem lesz belőle probléma, közösen megoldjuk.”
Judit és Friderika a Customer Care csapatot erősíti. Judit diákként kezdett januárban, májusban azonban felvették teljes munkaidőbe, így már asszisztensi pozíciót tölt be az osztályon. Friderika feladata diákként, hogy az ügyfelektől beérkező olasz és angol emaileket elolvassa, majd tartalmuknak megfelelően kategorizálja, így a levelek elérnek az adott ügyért felelős csapatokhoz, kollégákhoz.
Ők is kiemelték, hogy nagyon jó a csapat és a közösség, valamint azt, hogy az időbeosztás eléggé rugalmas ahhoz, hogy az órarendjükkel és a vizsgaidőszakkal is össze tudják egyeztetni a munkát. „Azt is szeretem, hogy ez egy nemzetközi közösség, itt tényleg sokféle ismeretséget lehet kötni, sok izgalmas embert és történetet lehet megismerni, amire máshol nem biztos, hogy lenne lehetőségem.”
Dóri HR Services Trainee-ként dolgozik itt, 2017. március 13-án kezdett. "Sokféle feladatom van, az egyik kedvencem a hétfőnkénti beléptetés, de ezen kívül a cafeteriás nyilatkozatokkal, útiköltség-elszámolás ellenőrzésével, diákmunkás jelenlétikkel, munkáltatói igazolásokkal, szerződések nyomtatásával és még számos apróbb feladattal is foglalkozom." Legfőbb pozitívumként szintén a közösséget említette, illetve azt, hogy, ennyire barátságos munkaközegben még nem volt része. Valamint fontos számára az, hogy leendő HR-esként már most betekintést nyer minden részlegre, és sokat fejlődik.
"Őszintén szólva az elején nem tudtam mekkora dologba vágok bele, így nem nagyon féltem. Inkább az első napomon ijedtem meg, hogy mennyi mindenhez értenek a körülöttem lévők, és hogy hogyan fogok ennyi mindent megtanulni. Most már biztosan állítom, hogy nem kellett volna megijednem, mert igen is meg lehet tanulni - bár még mindig van hova fejlődnöm."
Ha éppen diákmunkát keresel, ide kattintva találod a MŰISZ akutális állásajánlatait!
Az AVIS nyitott diákpozíciói:
Francia back office ügyfélszolgálat